vrijdag 15 november 2013

Fonkelende kerstkaartjes



Hallo, leuk dat je er weer bent!
 
Ik heb lekker een kort vakantietje gehad bij mijn vriendin in Berlijn. Ik heb een heerlijke tijd gehad. Ondanks dat de herfst al goed op gang was hebben we heerlijk weer gehad. Bijna winters! Soms gewoon echt ronduit koud, maar wel met een blauwe hemel.  Het maakte echte winter gevoelens los. Dat betekent meestal een gemopper op de kou en zin in warme chocolade melk.
De kerst kriebels zijn dan ook echt vrijgekomen de afgelopen tijd. Om dat te vieren heb ik twee kaartjes gemaakt. De eerste is het kaartje waar ik in het vorige bericht over sprak. Het kaartje dat maar geen passende finishing touch wil krijgen. Ik heb het opgegeven. Misschien is hij wel gewoon af. De stempel heb ik geleend, dus ik weet niet van wie die is. De achtergrond stempel is te oud om het te herinneren. Het glitter gel is van de Pipoos, de kerstballen zijn met de perlen pen gemaakt.
 
 
De volgende kaart is mijn begin met Copic Markers! Er zijn er welgeld 3 gebruikt. :)
Mijn originele stiften set begint op te raken en daar kan ik gewoon geen nieuwe meer voor vinden. Inmiddels denk ik al een tijdje na over het starten met Copic Markers en ik heb besloten deze maar langzaam aan te gaan invoeren.
 
Echt stuiterend van spanning en enthousiasme ben ik naar Harrolds gegaan. Daar heb ik de skintones gekocht en de aqua blauwe en de blender stiften bij de Kwast in 's Hertogenbosch. Bij Harrolds trof ik een verkoopster die zo gemotiveerd was dat een aankoop via het internet ineens interessant leek (ik zal je de details besparen) en in al haar afwezige motivatie vergat ze mij de blenderstiften te verkopen. Daar kwam ik thuis pas achter, waarna de stoompluimen echt uit mijn oren begonnen te schieten. Aangezien ik toch naar Den Bosch ging met mijn zus, besloot ik die dan maar daar te kopen. Ik had echt geen zin meer om terug te gaan.
Het afdrukje is van de snoesjes van Marianne design. De linker sneeuwster mal is ook van Marianne design en de rechter is van Joy. De parels en diamanten zijn stukjes uit een grote blingstenen sticker.


Ik hoop dat jullie weer een hoop reacties op mijn kaartjes zullen achterlaten. Ik lees ze graag.
Groetjes Sandra.

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo genoten hebt Sandra en wat heb je schitterende kaartjes gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,

      bedankt voor jouw reactie en het compliment!
      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  2. Hee Sandra wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor de kerst.Super mooi en wat leuk dat je met Copics kleurt en het gaat je goed af.Fijn dat je een leuke vakantie heb gehad.Groetjes Joke en wie weet tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,

      Dank je wel! Zo veel copics heb ik nog niet hoor. Moet nog even wennen aan het "bloeden" maar dat komt hopelijk nog wel eens goed.
      Ik zal El eens vragen wanneer we weer eens met elkaar gaan fröbelen. Evt. kom ik naar jou toe.
      Groetjes Sandra.

      Verwijderen

Laat hier een berichtje voor mij achter.