donderdag 21 november 2013

verjaardags tasje



Hoi hoi! Welkom terug.
 
Vandaag wil ik iets nieuws laten zien. Nieuws zeg je? Ja, voor mij wel.
Tot nu toe heb ik mij altijd met kaartjes bezig gehouden. Maar tijdens mijn bezoekje aan Berlijn kreeg ik dit kleine bruine papieren tasje. Precies goed voor het cadeautje van mijn zus. Zo kon ik ook eens proberen of dat wat voor mij was. Ik vond het leuk om te doen, maar doe mij maar kaartjes.  Een soort van oppervlakte vrees of zo.
Mijn zus vond hem gelukkig erg leuk en daar deed ik het natuurlijk voor.
Op het "witte papiertje" staat: verlanglijst: Diamant. Mijn zus is dol op bling èn op roze! De roze diamant die laatst geveild was had zij ook wel willen hebben. (Krijgen, dat wel natuurlijk.) Het meisje stelt natuurlijk mijn zus voor, die er iets anders uit ziet. En de kat is poes Minoes. Het ruitjes papier van de "blossom and butterflies matstack" glinstert er lustig op los. Het is volgens mij van DCMV. 
 
 
Ondertussen ben ik weer met de kerstkaartjes verder gegaan, maar die komen wel weer een andere blog. Ik ben weer benieuwd naar jullie meningen.
 
Groetjes Sandra!

2 opmerkingen:

Laat hier een berichtje voor mij achter.